Ihanaa ihanaa, pääsin nettipimennosta pois! Ihanaa, enää ei tarvitse rasittua oikealla elämällä, kun on taas netti käytössä. :)

Viime keskiviikko aamuna paukahti modeemi rikki, ja siitä lähtien olen ollut nettipimennossa tähän päivään asti. Tunti sitten alkoi taas kaikki pelittää ja mulla on ollut kiire päästä jyvälle mitä sillä aikaa mun virtuaalielämässä on tapahtunut. Ja vieläkään en kaikkea ole selville saanut, joten kiriminen jatkuu tämän illan.

Paljon on oikeassa elämässä tapahtunut, mutta siitä sitten lisää myöhemmin. On ollut eläinlääkärireissua nuiden aivovammaisten piskien takia, Japanin matkahaave on saanut uuden käänteen ja mä olen laihtunut yhden kilon, hurraa!! :D

Huomenaamulla lisää, moro!

-Shandi

P.s Potkikaa mua persuuksille, mun on pitänyt kirjoittaa yksi meili jo kuukauden ajan mutta en ole saanut aikaiseksi.. Hemmetti, että osaakin olla huono omatunto sen takia. :/